Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Zdravlje Prehrana djece
Prehrana djece PDF Ispis Email
Ocjene: / 0
LošNajbolji 
Zdravlje
Ponedjeljak, 15 FEBRUARY 2010 16:19

Djeca su često prebirljiva i nije im lako ugoditi. Međutim, nutricionisti smatraju da postoji nekoliko trikova koje možete primjeniti kako bi se vaše dijete bolje hranilo. Dijete od malih mogu treba zdrave navike kada je prehrana u pitanju.

Porcija proteina, ribe i mesa bi trebala biti veličine dlana, porcija ugljikohidrata, tjestenina i kruha veličine šake, a porcija voća i povrća onoliko koliko stane u šaku. Možda će vam se učiniti da su te količine male, ali one sasvim zadovoljavaju djetetove potrebe po obroku. Međutim, ako vas dijete traži više hrane slobodno mu dajte.


Iako nutricionisti preporučuju 5 porcija voća i povrća na dan, djeca u prosjeku pojedu samo dvije. Kako biste ih naveli da jedu više porcija voća i povrća birajte sorte koje lijepo izgledaju – koktel paradajz, sitni kelj, maleni kukuruz šećerac, kremasto voće poput banana, slatke jabuke i namirnice zanimljivog oblika. Ako krumpir izrežete u obliku zvijezde, a zatim ga ispečete dijete će ga sigurno pojesti.

Ukoliko vaše dijete ima višak kilograma, nemojte mu nametati dijetu za odrasle, te ga nemojte tjerati da broji kalorije i ne izbacujte pojedine namirnice. Djeci mlađoj od 5 godina ne smijete ukidati masti i biljna vlakna, jer sadrže hranjive sastojke neophodne za rast. Umjesto toga vodite računa o tome koliko beskorisnih kalorija vaše dijete unosi. Ograničite mu slatkiše, te ga motivirajte da se bavi sportom i da što više šeta.

I.S.

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi