Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Zdravlje Jogom do zdravlja
Jogom do zdravlja PDF Ispis Email
Ocjene: / 1
LošNajbolji 
Zdravlje
Petak, 12 FEBRUARY 2010 15:04

Posljedice sve većih psihičkih i fizičkih napora s kojima se svakodnevno susrećemo su stres, nervoza, nesanica i nedostatak kretanja. Kako biste postigli tjelesni, mentalni i duševni sklad, isprobajte jogu.

Ove vježbe imaju nevjerojatan učinak, te dovode u ravnotežu tijelo, um, svijest i dušu. Za vježbanje joge potrebna je ravna površina, a odjeća mora biti rastezljiva i udobna. Izbjegavajte vježbanje nakon jela.

Joga pomaže u savladavanju svakodnevnih zadataka, teškoća i briga, kao i u postizanju višeg stupnja razumjevanja sebe i drugih. Vježbe joge prvenstveno su namjenjene starijim ženama, kojima je potrebno opuštanje, a ne mogu izdržati naporne vježbe u teretani ili na aerobicu. Vježbe joge zahtjevaju predanost, vrijeme i pažnju. Pošto su joga položaji rezultat opuštanja pomoću daha, a ne rezultat napora i mučenja, prilikom vježbanja ne trebate testirati svoje fizičke granice.

 

Joga je jedan od najboljih načina za opuštanje mišića i živčanog sustava – područja na koje stresni ritam života ima direktan učinak.  Sjetite se da je ipak bolje spriječiti nego liječiti – prema statistikama vodećih joga institucija samo dva sata joge tjedno dovoljno je da se u kratkom vremenu vaše zdravstveno stanje poboljša za gotovo 50%! Investicija u vas same uvijek je najbolja investicija
Kada počnete sa vježbanjem joge pribjegavajte jednostavnim položajima, pri kojima ćete osjećati stabilnost. Mi smo za vas odabrali nekoliko jednostavnih vježbi za opuštanje mišića i duha.

Veliki majmun


Uz pomoć ove vježbe potpuno ćete se opustiti i osjetiti vrhunsku harmoniju duše i tijela. Oslonite se cijelom težinom na koljeno jedne noge, drugu nogu podignite i savijte u koljenu, a stopalo druge noge prislonite na zemlju. Ispružite prste na rukama, spojite ih visoko iznad glave kao da želite dotaknuti nebo. Ostanite u ovom položaju dvije minute i nakon toga promjenite nogu. Ne zaboravite na disanje.


Brod za jačanje trbušnjaka


Ova vježba je veoma dobra za oslobađanje napetosti vrata, te za povećanje kapaciteta pluća kao i za stvaranje trbušnih mišića. Lezite na trbuh, udahnite, ispružite ruke i noge, te ih odvojite od zemlje. Ostanite u tom položaju koliko vam odgovara, najbolje bi bilo pet udaha i pet izdaha. Nakon toga spustite ruke, noge i glavu na zemlju i izdahnite. Ovu vježbu radite svakodnevno.Zamislite kako vam zrak ispunjava pluća, a zrak izbacuje. Ova vježba treba trajati 10-15 minuta.


Mačja leđa za opuštanje mišića


Ova vježba je idealna za opuštanje i savršeno definirajte mišiće leđa. Kleknite na koljena i noge prislonite na zemlju. Ruke namjestite tako da budu točno u širini ramena, a listove nogu spojite. Udahnite duboko, spustite glavu prema zemlji, a leđa izbacite koliko god možete. Nakon toga uz izdisaj leđa uvucite i glavu okrenite prema nebu.

 

 

I.S.


 

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi