Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Zdravlje Blagdani bez viška kilograma
Blagdani bez viška kilograma PDF Ispis Email
Ocjene: / 0
LošNajbolji 
Zdravlje
Utorak, 29 DECEMBER 2009 12:22

Cijele ste godine teško radili na održanju svoje težine, pa stoga ne dozvolite da prevelikim ugađanjem samim sebi tokom praznika ugrozite svoje zdravlje i težinu. Stolovi u vrijeme blagdana su puni izazova, ali uz naše praktične savjete i taj izazov možete zaobići.

Piće


Praznici nisu opravdani razlog da odvojite mozak od tijela. Uživajte u hrani, ali jedite i pijte s razumom. Izbjegavajte slatke koktele, a ako baš morate popiti nešto pijte crno vino, ali uz velike količine vode.
Koktel: 163 kalorije po piću
Crveno vino: 114 kalorija po čaši
Ušteda: 49 kalorija


Grickalice


Predivno aranžirane plate sa hranom na blagdanskom stolu već samim izgledom potiču nesvjesno prejedanje. Rješenje je da se zavarate i okupirate ruke čašom vode ili vina kako ne biste posegli za privlačnim kalorijama. Kad držite u rukama čašu, prvo trebate naći mjesto gdje ćete ju odložiti, dok ga tražite dobit ćete na vremenu da razmislite o tome što bi bilo najbolje za grickanje, a možda i odustanete od slasnog zalogaja.
Sir i krekeri (8 kom): 305 kalorija
Bademi (22 kom): 164 kalorije
Ušteda: 141 kalorija

 

Meso


Nemojte trpati hranu na tanjur. Možete uživati u hrani, a istovremeno izbjeći debljanje. Umjesto crvenog mesa odaberite bilo koje je manje masno.
Tamno meso (na otprilike 200 g): 384 kalorije
Bijelo meso (na otprilike 200 g): 322 kalorije
Ušteda: 62 kalorije

Izbacite bijeli kruh


Što manje bijelog kruha, to manji unos kalorija. Ukoliko znate da iza predjela slijedi nadjev, preskočite predjelo sa kruhom i pričekajte nadjev. Ako sami kuhate, zamjenite bijeli kruh raženim. Dobit ćete više vlakana i manje šećera.
Kruh i nadjev: 527 kalorija (dvije šnite kruha i pola šalice nadjeva)
Nadjev: 176 kalorija (pola šalice)
Ušteda. 351 kalorija


 
Dodavanje grejpa


Možete si pomoći i povećanjem nutrijenata raznolikih sezonskih namirnica. Npr. Slatkom krumpiru dodajte svježi grejp. Time ćete obrok napraviti ukusnijim, a istovremeno ćete zasititi želju za nezdravim slatkišima.

 

I.S.

 

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi