Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Lifestyle Prehrana na poslu
Prehrana na poslu PDF Ispis Email

Osam sati dnevno za računalom može biti pogubno za vaše zdravlje i liniju. Radite li u uredu osam sati dnevno za računalom i pritom se vrlo malo krećete, lako ćete prikupiti višak kilograma. Pogledajte koliko kalorija dnevno smijete unijeti u vaš organizam.

Osobe u tridesetim godinama teže se bore s nekretanjem nego one u dvadesetima, a ako još uz to ne paze na prehranu, godišnje mogu dobiti i do nekoliko kilograma viška. Debljaju se i ljudi koji misle da se trude regulirati svoj jelovnik.

Naime, stalno ponavljaju iste greške. Najčešći problem je gladovanje. Ako izbjegnete doručak ili užinu, svome tijelu niste donijeli ništa dobro. Upravo suprotno - prvom prilikom ćete se prejesti, što će vaše tijelo zapamtiti. Stoga, bolje je rasporediti jelo u pet obroka dnevno.

Sljedeća pogreška je pogrešno vrednovanje namirnica. Mislite da je ono što je punozrnato odmah i zdravo i niskokalorično? Varate se. Zdravije obično jest, ali manje kalorično često nije. Dakle, nije dovoljno samo odabrati light jogurt ili dijetalne hrenovke. I s voćem trebate biti oprezni. Na primjer, jedna banana ima dvostruko više kalorija od jedne naranče.

Voćni sokovi koje ćete sami iscijediti iz svježeg voća jesu zdraviji, ali sadrže i dosta kalorija i šećera, pa pripazite na količinu koju popijete. Još ako cijeli dan sjedite za računalom i ne bavite se nekom vrstom tjelovježbe - skupljanje kilograma je neizbježno. Važno je i znati razliku (a ona je dosta velika) između prehrane žena i muškaraca koji rade u uredu.

Žene
Žena koja radi u kancelariji dnevno bi trebala unijeti oko 1500 kalorija. Ova brojka odnosi se na osobe koje se ne kreću previše (ljudima koji se redovno bave tjelesnom aktivnošću ili sportom samo 1500 kalorija nije dovoljno). Od toga joj je potrebno 77 grama proteina, 191 gram ugljikohidrata i 51 gram masti.

Njezin idealan jelovnik izgledao bi ovako:
Doručak: sendvič od punozrnatog kruha s margarinom (malomasnim), tvrdim sirom i rajčicom
Međuobrok: voćne žitarice s jogurtom i ananasom
Ručak: goveđa juha s mesom i povrćem, pileći odrezak s povrćem, kuhani krumpir
Međuobrok: müsli, jabuka, sok od grejpa
Večera: riblji file, salata od povrća

Muškarci
Muškarci koji su zaposleni u uredu trebali bi dnevno unijeti oko 2.200 kalorija, od čega 106 grama proteina, 265 grama ugljikohidrata i 71 gram masti.

Njegov idealan jelovnik izgledao bi ovako:
Doručak: mlijeko, müsli, jabuka
Međuobrok: punozrnato pecivo s obogaćenim margarinom, šunkom, sirom i paprikom
Ručak: prirodni goveđi odrezak, pire krumpir, salata od povrća
Međuobrok: müsli, jabuka, naranča
Večera: pileći odrezak sa šampinjonima i povrćem

 

M.K.

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi