Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Beauty Laži o mršavljenju
Laži o mršavljenju PDF Ispis Email

Ako imate višak kilograma sigurno stalno čitate o raznoraznim dijetama i savjetima kako smršaviti. Donosimo Vam nekoliko najčešćih ˝laži˝ o mršavljenju, prehrani i vježbanju.

 

Preskakanje doručka ne šteti

Preskakanje bilo kojeg obroka je najgora stvar koju možete napraviti kada pokušavate smršaviti. Vaše tijelo treba kalorije te uskraćivanje potrebnih nutritivnih tvari je pravi način da upropastite sav trud koji ulažete u dijeti. Držite se plana tri glavna obroka i dva manja i radije povedite računa o veličini porcija. Umjesto da se jednom ili dva puta obilno najedete, razbijte dnevnu pojedenu količinu u pet ili šest manjih obroka.

Dijeta je dovoljna da biste smršavili

Smanjeni unos hrane smanjuje i vaš konfekcijski broj, ali uz vježbanje problem će biti riješen zauvijek. Vježbanjem gradite mišiće, smanjujete masnoće u organizmu, zatežete kožu.
Ako biste birali : jesti manje ili vježbati više, uvijek bi trebalo odlučiti za drugu opciju jer je sigurniji način oslobađanja od suvišnih kilograma.


Šetnja nije korisna kao trčanje

Ako mislite da ćete potrošit duplo više kalorija trčeći nego šetnjom varate se.  Ako trkač i šetač pređu istu razdaljinu, potrošit će i približno isti broj kalorija. Istraživanja pokazuju da je važna dužina vježbanja, a manje koliko naporno i brzo trenirate. Zato, ako želite rezultate potpuno je svejedno za koji tempo ste se odlučili.

 

Što više vježbanja to bolje

Većina ljudi misli da će tim prije doći do rezultata što više i intenzivnije vježba. To može predstavljati zamku, jer se većina pozitivnih promjena na tijelu događa upravo tijekom odmora. Odlazak u teretanu sedam puta tjedno može oslabiti imunitet, opteretiti zglobove i iscrpiti tijelo. Mišićima treba vremena da se oporave, pa su im potrebni dan ili dva odmora u tjednu. Svaki puta kada otiđete vježbati promijenite vrstu vježbi kako ne biste opterećivali iste mišiće. Umjerena, ali redovita fizička aktivnost, uz realan i dugoročan plan, svakako je najbolje rješenje.

Što se više znojim to bolje vježbam!

Znojenje je prije svega rezultat nastojanja tijela da oslobodi višak topline koje nastaje vježbanjem. Ako je okolina u kojoj vježbate hladna, znojenje će biti manje, no ako je toplo pri istom intenzitetu vježbanja, biti će i više znoja. Zaista, količina znoja i izgubljenih kalorija nisu u direktnoj vezi.

Trbušnjaci će ukloniti masne naslage sa trbuha!

Vježbe za trbušne mišiće (popularni trbušnjaci) ojačati će ih, ali neće ukloniti masne naslage. Valja u isto vrijeme, uz trbušnjake, raditi i aerobne vježbe poput trčanja i vožnje bicikla, a kako bi povećali potrošnju kalorija. I inače, masnoće se ne troše samo sa onog mjesta na tijelu kojeg trenutno vježbate, već sa cijele površine masnih naslaga podjednako.

Ako ne koristite svoje mišiće, pretvoriti će se u salo!


Posve pogrešno. Mišići se naprosto ne mogu pretvoriti u salo. Kada prestanete s vježbanjem, mišići će naravno atrofirati, što će reći da će izgubiti na volumenu. No, nastavite li jesti kao i tijekom svog aktivnog razdoblja, ili više, svakako ćete nabaciti koju kilu sala.

Ako se prebacimo na dijetna pića to će pozitivno utjecati na gubitak kilograma

Mnoge žene vjeruju da će im ako obične sokove zamijene s dijetnima to pomoći u mršavljenju, no ovo nije nužno točno. Istraživanje provedeno na Harvardu pokazalo je kako su žene koje su pile dijetna pića dobile manje na težini od onih koje su pile obične sokove, no svejedno su dobile na kilaži. Sokovi, bilo da su dijetni, bez šećera ili obični, još uvijek su nepotrebne kalorije. I zbog toga što te kalorije nisu zasitne kao kod hrane, od njih ćete i ogladniti.

Sve kalorije su iste

Neka hrana, naročito proteini, zahtijevaju više energije dok ih jedete! Masti i ugljikohidrati, s druge strane, ne troše puno kalorija tijekom "korištenja". Neke namirnice drastično dižu nivo šećera u krvi, neke ne. Hrana s visokim udjelom vode (juhe, povrće...) pruža osjećaj sitosti.


Svježi proizvodi su uvijek bolji od smrznutih ili konzerviranih

Smrznuto voće može biti jednako zdravo kao i svježe ili konzervirano . Mnogo svježeg voća ili povrća ubrano je netom prije dubokog smrzavanja čime zadržavaju nutrijente. Što se konzerviranog tiče, svježe ili smrznuto je bolje, no postoje iznimke kao što su rajčice ili mrkva, koje su bolje konzervirane nego svježe jer naše tijelo iz njih lakše apsorbira kada su termički obrađene.

 Vježbanje otvara apetit

Možda mislite da vježbanje pojačava glad, no istraživanja dokazuju suprotno – samo atletičari koji vježbaju više od dva sata dnevno moraju imati posebnu prehranu. Za rekreativce ovo pravilo ne vrijedi.

Vježbanje na prazan želudac najbolje je za sagorijvanje masti!

U samoj osnovi ova je tvrdnja točna, ali ona nosi i svoje opasnosti. Jer vježbanje prije prvog obroka može uzrokovati pad šećera u krvi, opću slabost, pad krvnog tlaka, pa i nesvjesticu. Lagani obrok sat do dva prije vježbanja spriječiti će većinu ovih simptoma, a neće onemogućiti atak na masne naslage.


Vježbe niskog intenziteta najbolje su za gubitak viška kilograma!

Iako je činjenica da vježbe niskog intenziteta sagorijevaju više masti od onih visokog intenziteta, u stvarnosti nije toliko bitno trošite li u svom vježbanju više ugljikohidrata ili masti. Mnogo je važnije da ukupan broj potrošenih kalorija tijekom dana i vježbanja bude manji od onog unesenog hranom.

 

I.S.

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi