Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Beauty Dijeta za zaposlene žene
Dijeta za zaposlene žene PDF Ispis Email

Žene koje provode čitav dan na poslu veoma dobro znaju da je jako teško održati dobru liniju i zdravo se hraniti.

Ukoliko želite smršaviti, masna peciva i sendviče zamjenite manje kaloričnim obrocima. Predlažemo nekoliko planova prehrane, kao i nekoliko ideja za lagana jela. Na pauzi za ručak jedite salatu od povrća, goveđe meso ili ribu. To će vas zasititi, a glad nećete osjećati do kraja radnog vremena.


DORUČAK

Koliko god se žurili na posao, nemojte propustiti doručak. Prvi obrok neka bude lagan, ali energetski bogat kako biste imali dovoljno snage za radni dan.

- Pomješajte 50g suhih grožđica, pola narezane kruške (ili nekog drugog voća), 2 žlice pahuljica i prelijte sa 75g niskokaloričnog jogurta.

- Šnitu crnog kruha tanko namažite dijetalnim margarinom, preko toga stavite šnitu šunke i naribajte jednu mrkvu.

- Pomješajte kivi, pola banane, malo limunovog soka i prelijte jednom žlicom meda.

- Naribanu jabuku pomješajte sa 4 žlice cornflakesa i prelite sa pola šalice mlijeka


VEČERA


Špagete sa mesom


Zagrijte žlicu maslinovog ulja i dinstajte 100g mljevenog goveđeg mesa. Dodajte pola crvenog luka, pola crvene paprike, 50g celera, posolite i popaprite. Preljev napravite od jogurta i bijelog luka, te pomješajte sa skuhanim špagetima.


Pileće bijelo meso


Pileće bijelo meso posolite, jednu crvenu i žutu papriku, te manji crveni luk sitno iscjeckajte i ispecite na maslinovom ulju sa mesom.


Na pauzi za ručak izbjegavajte salate s majonezom, pečene kobasice, pomfrit, krokete od krumpira, kremaste umake. Birajte bistre juhe s povrćem, kuhano povrće, svježe salate, meso na roštilju, tjesteninu s povrćem, mozzarelu sa rajčicom, salatu od morskih plodova, ribu s roštilja.  

Ako vam se prvi jelovnik nije svidio, probajte sa drugim koji je manje kaloričan, ali sadrži više obroka.


DORUČAK


- na dvije šnite integralnog kruha namažite 50g niskokaloričnog topljenog sira. Uz to možete jesti luk i svježu papriku.
- Pomješajte 100g sira s jednom žlicom muslija bez šećera. Uz to možete jesti svježe voće.


VEČERA


- Napravite salatu od svježeg voća ili povrća i prelijte jogurtom te začinite preljevom od limunovog soka i maslinovog ulja
- Ispecite dva krumpira i pojedite ih sa svježim sirom


 
UŽINA


Sendvič sa ribljom paštetom


Jednu šnitu integralnog kruha namažite ribljom paštetom. Na sendvič iscjedite sok od limuna, posolite i popaprite.

Sendvič sa šunkom


Dvije šnite integralnog kruha namažite maslacom i na njih stavite 50g šunke i kisele krastavce.


Sendvič sa topljenim sirom


Dvije šnite integralnog kruha namažite senfom, preko toga stavite malo topljenog sira i preklopite. Osvježite se jabukom.


SAVJETI:


- kada dođete na posao bocu od 2 litre napunite vodom i polagano pijuckajte cijelo radno vrijeme. Kad izlazite s posla, vodu ponesite sa sobom.
- Bez obzira što vaši kolege s posla naručivali, budite odlučni i naručite nešto iz vašeg dijetalnog jelovnika
- Ukoliko ogladnite nemojte odustati, uvijek možete otići u trgovinu i kupiti musli, voće i jogurt.

I.S.

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi