Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Naslovnica Beauty Skidanje trudničkih kilograma
Skidanje trudničkih kilograma PDF Ispis Email

Trudnoća i majčinstvo prekrasno su iskustvo za svaku ženu, ali ono s čime se gotovo svaka žena u prvim danima brige za dijete susreće je borba s viškom kilograma skupljenih u devet mjeseci.Tijekom trudnoće žene u prosjeku dobiju 15-tak kilograma, a nakon poroda izgube oko 5, dok je ostatak nerijetko teško skinuti.


Majke koje su tek nedavno rodile mogu uz pravi trening za mjesec dana izgubiti i preko deset kilograma, bez gladovanja i držanja rigoroznih dijeta. U organizmu žene za vrijeme trudnoće i poslije porođaja se događaju promjene koje povećavaju mogućnost da se primjenom specifičnih treninga ostvari izvanredan rezultat. Promjene se odnose na hormonalni status, strukturu tkiva, kapilarnu mrežu, višak tekućine, itd. Sve ove promjene su poklon prirode porodilji i olakšavaju sam proces redukcije tjelesne težine i vraćanje organizma na optimalan nivo. Bez obzira na godine i težinu pomoću specijalnih programa koji razgrađuju masno tkivo, a jačaju mišićno se može postići savršen izgled tijela.

Prije početka vježbanja potrebno je obaviti detaljan liječnički pregled. O tome ovisi da li će se treninzi obavljati 2,3 ili 4 puta tjedno, te koliko će trajati.

Intenzivan trening nije preporučljiv u prva 4 mjeseca, no zato je veoma bitno da žene iskoriste period od 5.-10. mj. Poslije 10.mj. povratak na težinu prije trudnoće je mnogo teži.

Ako ste imali carski rez skidanje kilograma poslije porođaja ide malo drugačijim tokom. Mame ne smiju početi sa aktivnošću prije 6.mj. Posebno se vodi računa o specifičnom disanju i minimalnom povećanju intraabdominalnog pritiska pri vježbanju. Ovisno o tome da li je rez bio vertikalan ili horizontalan, obraća se pažnja na stupanj amplitude pokreta u određenim zglobovima.

Prilikom vježbanja se koriste razne tehnike brzog hodanja kojima se postiže gubitak enormnih količina masti. Uz brzo hodanje, rade se i vježbe na principu otpora i hidraulike. Trening se završava specifičnim vježbama istezanja, nakon kojih osoba osjeća veću energiju.


Pravila mršavljenja:

1. Jedite pet puta na dan i nikako ne preskačite doručak. Mnoge žene često upadnu u zamku gladovanja koje, osim što je nezdravo, ne daje dugoročne rezultate. Da bi Vaš metabolizam radio "puno parom" potreban mu je doručak. Jedite doručak, ručak, večeru, a između obroka pojedite neko voće.
2. Barem pola sata na dan se bavite nekom sportskom aktivnošću, a ako vam je to prenaporno, onda svaki dan sat vremena šetajte.Kretanje je najbolja tehnika sagorijevanja nakupljenih masnoća.
3. U svoju prehranu unesite više voća i povrća. Većim unosom voća i povrća u svoje tijelo, unosite više vitamina i energije. Jabuka je najbolja voćka za mršavljenje, a izbjegavajte jedino krumpir, banane i grožđe.
4. Pijte više tekućine (vodu, svježe ocijeđene sokove, nezaslađene čajeve). Izbjegavajte gazirana pića jer su puna šećera. Ako ne možete bez gaziranih pića, pijte mineralnu. Pijenje većih količina tekućine olakšava izbacivanje toksina iz tijela.
5. Nemojte jesti nakon 19 sati. Nakon 18-19 sati, metabolizam se usporava.
6. Iz prehrane pokušajte što više izbaciti unos šećera, brašna, mlijeka, mliječnih proizvoda i soli, jer su ti proizvodi su visokokalorični.

I.S.

 

Baner
Baner
Baner
Baner
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval
kopek pansiyonu kopek egitim ciftligi istanbul kopek egitim satilik kopek kopek pansiyonu evde kopek egitimi kopek egitimi kopek egitmeni kopek egitimi kopek oteli kopek egitimi kopek egitimi merkezi kopek egitimi fiyati kopek egitimi